hos isa

sitter hos isa. färgar hennes år, blooooondie ska hon bli. det kommer bli ULTRA blondt, SKIT SNYGGT.
vårens och sommarens färg, ULTRA BLONDT, helt klart enligt mig. riktigt snyggt.
själv har jag allt annat än våren och sommarens färg, men vad gör de om hundra år :)?

satt ute och sola och snacka skit med linn emma och isa förut på isas bakgård. BÄSTA VÄDRET
inte fy skam. öpte big pack glass och svulla i oss och bara njööööt. mååå bra!
och imorgon är jag ledig, inga lektioner.

Känns som jag lever loppan och livet är på topp just nu!
bästa vänner, bästa familj, bästa väder och snart BÄSTA studentvecka.
LIFE IS LIFE, NANAANANAAAA


Kommentarer
Postat av: LINN

LIVET PÅ STUDENTVECKAN

2009-05-27 @ 14:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0