sliten

hade tänkt att börja skriva lite igen. bara för att..aa skönt.
är skapligt schleten efter en långhelg alltså.
i onsdags var det fylle volleyboll som vart ett rent fiasko pga regn och andra orsaker så vi drog hem till isa och förfesta för att tagga utgång. Det gick som det gick och vid 01 satte sig emma och jag  bilen med andreas, sarah, niklas och cruisa runt lite, sen åkte vi till kneipen och "sov". 
torsdags var vi skäpligt schletna så vi passa på att hänga med pappa & ankan till smultronstället. MUMS!!!
på kvällen vart det grillchill på isas bakgård med vattenpipa och sen såg vi bonde söker fru, sen somna jag och dom andra kackla på.
fredags första jobbdagen på donken för mig. såja, det ska nog gå braa. ett jobb iaf ju! 
sen skynda jag mig och gjorde iordnign mej för alla tjejer var redan hos ida för att fira att hon fyllt 19, GRATTIS!
där käka vi gott och förfesta, sen begav vi oss till trappan. DYNG ROLIGT!
vaknade upp hos emma, hes som jag vet inte vad. vi åkte fyrhjuling och chilla mest hela dagen. sen på kvällen drog jag linn och emma till ogge som fyllde 18 igår. GRATTIS till dig med! sen åkte vi och chilla i kneipen..

idag är jag schleten  och måste plugga. FÖR SNART TAR VI STUDENTEN. lyyyyyycklig!!

puss på alla mina vänner. NI ÄR BÄST ♥ 



ida (mormor) jag(bebis) isa(bebis) emma(mamma)
 

chill grill hos isa

födelsedagsbarnet ida


Kommentarer
Postat av: ssara

PUSSs

2009-05-24 @ 17:48:27
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0